Panggilan di waktu prima

tadi ketika aku lepak-lepak tengok tv aku terima satu pangilan…suspen jugak aku..rupa-rupanya En Amir..dia rupanya ingin bertanyakan kepada aku tentang perlaburan emas nie…tak sangka pulak..tengah hari tadi dia nak beli emas sekarang nak melabur terus …jadi aku pun bercerita kepada dia..tapi masalahnya aku taknak bill talipon dia naik sebab berborak dengan aku..jadi aku bagi laman web JUTAWAN EMAS dan mintak dia baca..bagus En shukor sebab sediakan web dan berkonsi ilmu emas dengan orang…banyak pahala dia dapat tue selain keuntungan orang beli emas…aku minta En Amir baca semua artikal didalamnya…inilah kebaikan kalau kita niat nak tolong orang kerana Allah…

Tinggalkan Jawapan

