Permulaan langkah ku sebagai pelabur emas…

akhirnya aku dapat jugak pulang ke kampung halaman ku diSungai Petani Kedah…esoknya aku pergi ke public gold untuk dapatkan stock aku…

ini adalah brang yang aku dapat setelah menyertai Public Gold sebagai agen..

set emas 1 dinar,5 dinar, 10 dinar,gold bar 20g, gold bar 50g, gold coin 50g,dan gold bar 100g siap dengan sijil masing-2

pemplet Public Gold dan Public Dinar

kotak paparan emas

file dan isi tentang Public Gold

fuhh..mengelit kata orang kedah..berkilau la maknanya…kos aku jadi agen adalah RM39k….mahalkan tue la…jangan tunggu harga jatuh…sebab harga naik tinggi..pastu jatuh sikit-sikit..jadi senang cakap ada duit..terus jalan..jangan tunggu..alah..39K pun bukan beli apa asangan duit emas jugak…kena beli satu kit emas..nasib baik tak ada 1Kg..hehehe..jadi inlah emas aku sekrangan….jadi korang jgn tunggu dan lihat saja…marila..kita kaya sama-sama…

Tinggalkan Jawapan

