3 malam takleh tidur…..lubang dah nampak…tapi………..

assalammualaikum kepada para pembaca yang sentiasa menyokong aku dalam jihat kesedaran pelaburan emas ini…bagaimana kesihatan para pembaca semua?dah buat keputusan..dah nampak peluang-peluang yang ada ?masa aku tahu pasal pelaburan emas..3 malam takleh tidur nyenyak..ashik fikirkan mcm mana nak cari modal..

marilah kita berubah..berubah kepada lebih baik dari sekarang…KAIZEN….walaupun kita hanya manusia dan manusia tidak sempurna dari segi fizikal..rohani..kehidupan dll…semua orang idamkan kehidupan yang selesa..bebas dari masalah..masalah hutang..ekonomi..sosial dan lain-lain….tak semestinya perlu pendidikan tinggi untuk berjaya…yang penting kita jangan putus asa

baik..sekarang saya nak ceritakan satu benda baik kepada rakan-rakan pembaca sekalian..peluang-peluang dan rahsia emas telah saya ceritakan..sekarang bagaimana nak merebut peluang keEMASan ini?…

mari kita lihat checklist yg disediakan ..khas untuk pembaca-pembaca setia blog saya..

  1. sudah faham dan dah sedar adanya pelaburan emas
  2. sudah faham apa itu emas..kenapa pilih emas
  3. kenapa jadi agen Public Gold
  4. kelebihan simpanan emas
  5. kaedah membanyakkan emas melalui simpanan ..pajakkan dan belian baru
  6. hukum pelaburan emas
  7. seminar-seminar yg ada
  8. zakat

diatas adalah info-2 yang telah saya tulis…ok bagaimana nak jadi agen?

ringkasannya…

  1. call saya..013-4353317
  2. isi borang (bagi email saya emailkan ..dalam fomat .doc)
  3. fax/email kepada Public Gold
  4. kemudian bank in duit (tapi berapa?)

ok untuk ketahui berapa harga agen…adalah bergantung kepada harga emas semasa..kerana kena beli set produk public gold…iaitu….emas 1 Dinar, 5 Dinar, 10Dinar, gold bar 24K 20gram, 50gram bar, 50gram coin dan 100gram dan kos penghantaran untuk emas 20g,50g,100g (bayaran tidak akan dikenakan jika ambil sendiri di Public Gold HQ…serta  kotak emas(tak ambil pun tak apa..harga RM100)

mana nak tahu harga emas public gold?…melalui website..http://publicdinar.com/  http://publicgold.com.my/index.php

antara kelebihan menjadi agen…

  1. bantuan tunjuk ajar dari sifu-sifu jutawan pelaburan emas
  2. diskaun kepada agen jika ada seminar berbayar
  3. komisyen 1.5% setiap jualan
  4. komisyen 0.3% jika emas dijual semula kepada PG
  5. dll

jadi rebutlah peluang ini.

Ekslusive tahun baru

 mulai tahun baru 2010..Public Gold akan menyediakan satu peluang menjadi agen dengan bayara ansuran selama 4 kali…

ya ini realiti..jadi peluanglah kepada sesiapa yg nak jadi agen….berikut snapshot email yg dihantarkan oleh Public Gold..(klik untuk besarkan)

bukan setakat itu saja ..nak beli emas pun boleh ..bayar dalam masa 4 bulan..tiada faedah…maknanya tiada ribala…pelunag ini dinamakan Easy Payment…lihat contoh yg saya buat baru-2 nie…(klik gambar untuk besarkan)

Ini Purchase Order yang Public Gold email kan kat aku…(klik untuk besarkan)

nampak dak…ok aku tak nak cerita apa kelebihan easy payment nie..jika korang dah faham tentang pelaburan emas..aku rasa korang akan tahu cara-2 nak guna EASY PAYMENT ini….hehehehe selamat melombong..apa apa boleh call aku…0134353317/ email aku di ryz_rizan@yahoo.com boleh cari aku di facebook…

Tinggalkan komen