2010 Segalanya bermula…….

Assalammualaikum ..diharap para pembaca sekalian berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya…bagaimana dengan emas para pembaca? sudah bertambah ke belum?saya alhamdulillah sudah bertambah…seronok betul ….

Tahun 2009 telah meninggalkan kita dengan beberapa peristiwa yang indah…hmmm best betul…paling best..harga emas yang mencecah $1200/ounce…raya sakan …kepada penyimpan-penyimpan emas atau pelabur-pelabur emas…tak lupa jugak kepada tokey-tokey emas..hehehehe…mengikut pakar analisis kenaikan emas pada tahun 2009 sebanyak 37%…sangat tinggi..berbanding dengan simpanan-simpanan lain , peratusan ini amatlah tidak dapat ditandinggi….

ramai orang yang melabur dalam Forex(tah halal ke tidak) mengalami kerugian sedikit sebab dollar jatuh….masyarakat pelabur di eropah dan di amerika yang selama nie bergantung dengan dollar dah lari kepada pelaburan emas…

Negara China, India dan Russia dah mula membeli emas dari central bank untuk dijadikan national reserve nagara masing-2…tapi Malaysia ada tak simpanan emas?entahlah aku pun tak tahu….

jadi selamat tinggal Tahun 2009 dan selamat datang 2010…tahun 2010 adalah satu tahun yg nikmat bagi aku dimana bagi aku akan aku jadikan kajian untuk membuktikan kepada masyarakat bahawa emas adalah simpanan kekayaan yang sebenar…

baiklah..aku akan mengadakan pertandingan  diantara emas dengan pelaburan simpanan yang lain dengan modalnya akumengunakan 20g….

aku akan mewakili dipihak emas….manakala lawan aku adalah dari..Public Mutual…AM Mutual…ASB….ASN….AS 1Malaysia dan yang terbaru..simpanan kwasp 1 malayisa yang baru dilancarkan

modal 20g= RM2752 sebarang keputusan diakhir tahun ini tak kira apa pun aku redha….

tarikh permulaan=05/01/2010

pesaing-pesaing yang lain akan aku tetapkan dengan modal permulaan yang sama yakni RM2752……start up!!!

sebelum aku beredar aku nak tunjukkan sesuatau kat korang..ini mungkin kebetulan….kawan aku(en sapawi admin http://emasdulukiniselamanya.wordpress.com/ ) dan en Denial cakap yang plate kereta aku dah mengambarkan aku agen Public Gold Penang….

2 Replies to “2010 Segalanya bermula…….”

Tinggalkan komen